5 Aralık 2010 Pazar

Yemeksepeti Dat Kam

Bu gece sınava çalışıyorum. Karnım acıktı. Yemeksepetine girerek sipariş verdim. 20 -25 dakika geçti aradan normalde 10 dakikada getiren dükkan hala siparişi getirmedi. Ben de hem can sıkıntısından hem de meraktan Yemek Sepeti Online Müşteri Desteği’ne tıkladım.
Bağlanılıyor…
- İyi geceler, ben Şebnem nasıl yardımcı olabilirim ?
- Türkçeniz çok güzel. Ben 30 dakika kadar önce bir sipariş verdim ama hala gelmedi acaba iletilmedi mi diye soracaktım.
- Biraz bekleteceğim sizi… Restoranımızla konuştum , siparişiniz 2 dakika içerisinde yola çıkacakmış.
- Aaa sizin mi orası?
- Nasıl? Anlayamadım.
- Restoranımız dediniz de sizin sandım, özür dilerim. Restoran değil ya dürümcü olacaktı böyle ufak bir yer. Karışıklık olmasın.
- Hayır. Tekrar kontrol ettim yanlışlık yok.
- Anladım ancak ben not yazmıştım çıkmadan beni arasınlar diye hala aramadılar çok tedirginim.
- Notunuzu farketmemişlerdir.
- Çok iyi bir insansınız. Çok yardımcı oldunuz Şebnem. Teşekkür ederim. :)
- Ben teşekkür ederim, afiyet olsun. Başka yardımcı olabileceğim bir konu var mı?
- Buyrun beraber yiyelim. Bir tabak daha koyarız sofraya.
- Anlayamadım.
- Tok açın halinden anlar mı? Anlamaz. İyi geceler. Yarın vize var bana başarılar dileyin lütfen.
Şebnem oldukça anlayışlı bir insandı ama zannediyorum ki adana dürüm sevmiyordu. Oysa çok mutlu olabilirdik gibi gelmişti ban

0 Bence...:

Yorum Gönder