5 Aralık 2010 Pazar

Seks Benim İçin Bir Tabi

Erkekler eğlenmeye çıktığı zamanlarda aslında eğlenmeye çıkmamışlardır. Yani gece dışarı çıkılıyorsa ” kız yoksa gelmem” lafı çoğumuza tanıdık. 
Bunu diyen güzel kardeşim var da biz mi getirmiyoruz? Var da biz mi içirmiyoruz? Var da biz mi içirip sarhoş etmiyo… Neyse. Gece dışarı çıkmak kabustur erkek gruplar için. Kışın özellikle daha da çekilmezdir. O karda kışta, yağmurda çıktığına değecek midir? Taksiye, benzine vereceği paraya değecek mi? Cebinde 50 lira olan adam da 500 lira olan adamda gecenin sonunda buna deyip deymeyeceğini merakla bekler.
- İç abi iç iç iç ooh! 
- Oğlum ne olacak bizim halimiz? Herifler yeni şube açtılar sayemizde biz hala yorgana sarılıp uyuyoruz?
-Dert ettiğin şeye bak be abi? Bize kız mı yok?
Nitekim yoktu da, bize kız yoktu. Ellere vardı bize yoktu. Bu sitemlerle tekilaları yuvarlıyorduk. Tekila içiyorduk çünkü tekila içilen bir yere kızların daha fazla geleceği inancıyla gidiyorduk. Ancak herkes bizim kadar akıllı olduğu için güreş milli takımı kampı gibi oluyordu genel mekan.
- Abi bence bu işleri bırakalım biz.
-Hangi işi oğlum?
-Ya abi kız işlerini diyorum. Ne bileyim baksana. Gençliğimiz limon kemirmekle geçiyor.
- İç abicim sen boşver iç. Ben inanıyorum olacak.
İnanç. Gece dışarı çıkarken inanç çok önemlidir. Her gece kapıdan çıkarken bu gece olacak abi diye çıkarsınız. Bu inançla başka bir iş yapsanız gerçekten çok başarılı olabilirsiniz.
- Abi şunlara bak.
-Ooo. Çok fena be abi. Ne ki bunlar ya?
-Çok deli hatunlar… Aha buraya geliyorlar.
-Saçmalama. 
-Vallaha da geldiler billaha da geldiler. Arka masaya oturdular.
Çevre masalar gecenin güzel geçmesi için önemli unsurlardan birisidir. O kız size hiç bakmasa bile yan masada sizi kesen bir kız mutlaka vardır.
-Abi resmen kız beni kesiyor. Dur abi öyle hayvan gibi dönüp bakma hemen.
-Ya seni kesecek oğlum. Şaşıdır o. BİZ 3 SHOT DAHA TEKİLA ALABİLİR MİYİZ?
Çevrede kızlar varsa siparişler anonsla verilir adeta. İçtiğiniz de tekiladan başka her şeydir aslında ama yine de bağırırsınız. İstemsiz. 
- VALLA ABİ BEN 9 DAN SONRASINI SAYAMADIM. EHEMEHE
- Sen zaten 9 a kadar sayabiliyorsun ehemehe
- ABİ ŞU KIZLAR ÇOK GÜZEL YAA. BEN GİDİP KONUŞACAĞIM.
- Saçmalama otur. Ne konuşması eve gidiyorum ben. Yarın ders var.
- ABİ YOK BEN VALLA GİDİP KONUŞACAĞIM.
Masadaki arkadaşlarınızdan birisi mutlaka yan masada onu hiç kesmeyen hatuna aşık olacaktır. Gidip konuşma isteğini dizginlemek zordur. Gider, tutamazsınız.
- İyi eğlenceler 
- Saolun.
- Biz de arkadaşlarla içiyorduk da. Siz de mi içiyorsunuz?
- Evet.
- Ben böyle sizi rahatsız etmiş gibi olmayayım değil mi ama?
- Yok önemli değil.
İşte burada. Tam bu noktada, gece hangi arkadaşlarınızla dışarı çıkıp hangileriyle çıkmamaya karar vermeniz gereken andır. Yok, sarhoş olmaktan bahsetmiyorum.Herkes sarhoş olabilir. Ancak siz sarhoşken sizi kızların yanından gelip kızlardan özür dileyerek çeken adamın arkadaşlığından şüphe edin.
- Kusura bakmayın hanımlar arkadaş biraz fazla kaçırdı da tekilayı.
- Yok ya önemli değil çok sevimli. Rahatsız olmadık. 
- Sevindim o zaman. İyi eğlenceler.
- Size de.
Sizi oradan çeken yavşağa laflar hazırlayın, sövün. Oraya sizi değil kızları almaya onlarla konuşmaya gelmiştir çünkü. O adamla bir daha dışarı çıkmayın. 
- Aaa lan senin kızlar geliyor.
- Hani lan?
* İyi eğlenceler. Biz çıkıyorduk da arkadaşınız iyi mi diye merak ettik.
- Ben iyiyim. MERAK ETMEYİN! TEŞEKKÜR EDERİM. KEMAL BEN!
* Ben Müge, bu da arkadaşım Melek. Görüşürüz o zaman size iyi eğlenceler.
- Sağolun. Kalsaydınız bir şeyler içseydik.
* Başka yere geçeceğiz. İsterseniz gelin siz de.
- Kemal ne diyorsun?
- BENİM DAHA YERİM VAR! İÇERİM BEN YANİ! DİMİ KIZLAR!
Bu diyalogtan sonra kızlar koşarak kaçmadıysa o gece için büyük bir şansınız var demektir. Cepteki son kuruşun da akacağı bilinir başka mekana geçerken ama olsundur. 50 kere çıkarsınız bir kere böyle bir fırsat gelir ayağınıza.
- Burası bence çok daha güzel bir mekan. Çok şık tasarımlar. Çok retro.
* Ay evet. Gerçekten biz de çok seviyoruz burayı di mi?
- ABİ BEN TEKİLA İÇEBİLİRİM SİZ?
- Kemal biraz ağır ol istersen.
- ABİ İLK DEFA MI İÇİYORUZ YA!?
* Ya Kemal sen ne şirinsin öyle. Bence içme artık daha fazla sonra unutacaksın neler yaptığını.
Gece boyunca kahkahalar, lüzumsuz espriler, yüksek sesli müzikler, gereksiz yakınlaşmalar, eli bele mi koysam yoksa asker arkadaşı gibi omzuna mı atsam ikilemleri derken gece sona erer. Müzik yavaşça azalır. Herkes dağılmaya başlar.
- Kızlar siz?
*Biz şeyde oturuyoruz, nerede oturuyorduk biz şeyde işte.
- SİZİ BIRAKALIM BİZ YANİ SONUÇTA BİZE EMANETSİNİZ! ( sanki 1 milyon dolar emanet etmişler kafası )
* Biz karşıda oturuyoruz. Evimiz karşıda.
- Sizi bırakalım diyeceğim ama araba eski yolda kalırız falan rezil olmayalım. Biz bile taksiyle gideceğiz. 
* Yok ya. Biz gideriz bir şekilde.
- BİZE GELİN! BİZİM EVİN YAKIN YANİ. SABAH GİDERSİNİZ BU SAATTE YALNIZ GİTMEYİN BENCE OLMAZ YANİ BİZE EMANETSİNİZ SONUÇTA!
- Kemal sussana oğlum. Ayıp be.
* Ya aslında sizde kalabiliriz. Tabi rahatsız olmazsanız.
- YOK PROBLEM DEĞİL BENİM İÇİN!
- Kemal tamam bağırma artık. Peki o zaman taksiye binelim.
Sevinç çığıklarıyla kızlarla taksiye binilir. Kemal ve arkadaşı zevkten dört köşedir. Geceler sonra, yalnız çıktıkları bir gece sonunda eve 2 kızla dönmek gerçekten çok fantastik bir durumdur. Eve gelinir. Kızlar eve girer. Salonda oturulur gereksiz diyalogların ardından, kızlara yatacakları yer gösteriilir. Herkes odasına çekilir. Kızlardan biri Kemal’in odasına girer uyanıp. Kemal’in yanına sokulur yavaşça. Öpüşmeye başlarlar. Kemal en başta durumun farkına varamasa da ayılır. Ateşli bir şekilde öpüşmeye devam ederler. Derken kız KEMAL O NE! İĞRENÇSİN diye bağırır ve arkadaşını alıp evi terkeder. Kemal’in arkadaşı sese uyanır.
- Abi nooldu?
- Kız gitti abi. 
- Niye gitti abi noldu 
- İğrençsin dedi gitti abi anlamadım.
- Ben anladım galiba abi 
dedi arkadaşı. Çıktıkları o soğuk gecede yine umutsuz bir şekilde dışarı çıktığını düşünüp yalnız döneceklerine inanan Kemal yün içliğini geçivermişti altına ve şimdi o ağı yırtık yün içlikle tüm ihtişamıyla evin orta yerinde dikiliyordu.
Kemal gece arkadaşlarıyla dışarı çıkıp gecenin sonunun hesabını yapan adam değildi. Kemal güzel bir adamdı. Kısa bir süre arkadaşıyla bakıştıktan sonra kahkahayı patlattılar. Kemal yün içliğinin içine elini sokarak parmagını delikten çıkarıp ” pipi ” hareketini yaptı. Yine kahkahayı patlattılar. Kemal bu sırada haykıyordu.
-BİZE KIZ MI YOK OĞLUM?! BIRAK GİTSİNLER!
ama şöyle bir gerçek vardı : Yoktu. Onlara kız yoktu.

1 Bence...:

gül dedi ki...

ahahahahahahaahhançok komikk:)))

Yorum Gönder