7 Aralık 2010 Salı

Ne Oluyor Oğlum Bize?

"Ne oluyor be oğlum bize? " dedi.

Sigarasından derin bir nefes aldı. Sigara eline hiç yakışmasa da içerdi. Bana oğlum diye hitap etmeyi severdi ama kendisine kızım denilmesinden hoşlanmazdı. Yatakta dönüp duruyorduk. Uykusuz geçirdiğimiz gecelerden sadece biriydi bu. Sevişip uykusuz kaldığımız gecelere de hiç benzemiyordu bu; hoş onlar kadar sessizdi, ama bir şey eksikti.

"Ne oluyor be oğlum bize ? " dedi.

Sigarası bitmek üzereydi. Yanındaki kültablasına doğru uzandı. Ben ise hala susuyordum. Yatağın içerisinde iki tane yalnız insan vardı. Saçını topladı. Yastığı düzeltti. Hiçbir şey söylemeden döndü arkasını. Sarıldım.

Gözümüzün önünde bir şeyler bitiyordu. Eriyorduk. Keyifle yakılan ancak unutulan bir sigara gibi. Külümüz ağır ağır düşüyordu.

" Bitti mi herşey ?" dedim.

Yavaşça doğruldu. Bana dönecek sandım. Yastığın soğuk tarafını çevirdi. Tekrar yatmaya devam etti. Kalktım yataktan. O uyumadan çıkmazdım pek aslında. Sigara paketini aldım elime. Bir sigara yaktım. Bana bakıyordu.

" Sen hiç sigara içmezsin, ne o? " dedi.
" Sen de beni böyle bırakıp gitmezdin, gitmeyecektin; öyle demiştin " dedim.

Sabah şiddetli bir baş ağrısı ile uyandım. Bir şişe viski duruyordu salonda. 2 tane de bardak. Bir de tanımadığım bir çanta. Banyonun kapısı açıldı. İçeriden güzelce bir kız çıktı.

" Sen kimsin? " dedim.
" Gidiyorum oğlum ben; gitmem lazım. Gece çıkacak olursan haber ver . Ayrıca dün gece neler gördüysen rüyanda deli gibi sayıklıyordun." diyerek telefonumu aldı ve numarasını yazdı.

Çıktı gitti. Öyle şiddetli ağrıyordu ki başım olanı biteni kestiremiyordum. Facebook'a girdim. 3 "notification" vardı.

Mert has tagged you in a photo...
Mert has tagged you in a photo...
Tuğçe has commented on your photo... " daha gece başlamadan uçmuş bu gahsdgsa "

Kapattım Facebook'u, yatağa doğru yollandım. Başucuma baktım, kültablası yoktu. Boşalttı heralde dedim. Sonra aklıma geldi.

Ben hiç sigara içmezdim.

Gülümsedim. Odaya gidip telefonu aldım elime kaydettim numarasını. Olur ya belki gece dışarı çıkarım.

1 Bence...:

gül dedi ki...

nsl yeeaaa anlamadım amk:)) şizofrenmisin yani ahahahahah

Yorum Gönder