5 Aralık 2010 Pazar

Ben Küçükken Sarışınmışım

Kimsenin dilinden düşmeyen ” ben küçükken sarışındım ” hikayesinin aslını anlatmanın vakti geldi sanırım. Hikaye şöyle başlıyor:

2. Dünya Savaşı zamanları, ortalık çok karışık. Hitler ordularını tek tek kaybediyor. Kendi kendine ” Ulan savaş bitecek, ne üstün ırk var ne başka birşey , ülke de elden gidiyor” diyor. Buna bir çare bulmak lazım diyor. Dünyadaki bütün sarıları getirin bana ; ama boya olmasın diyor. Yoğun bir çalışmanın ardından dünyadaki bütün sarıları topluyor Hitler. Üstün ırk, güzel bebeler, sıkı popolu analar, six packlı babalar derken , ortaya çok acayip bir ırk çıkıyor. Herkes şokta. Vay amınakoyim nidaları arasında 3-5 örnek sokakta salınıyor. Tabi halk coşkuyla bunu kutlarken ” daha iyiye” sloganıyla hareket eden Hitler gizli yürüttüğü bir ırkın oluşumu için düğmeye basıyor. Tam bu sırada korkulan oluyor. Hitler elindeki demli çayı tesisastın üzerine döküyor. Kıvılcımlar arasında kalan Hitler kısa bir süre sonra uyanıyor. ” vayamınıskim ne uyuduk be” derken bir anda gözleri büyüyor. Yarattığı en üstün ırkın elemanı piyasada yok. 

Bu kaçan eleman , 2 gün içerisinde dünyanın amınakoyuyor, tuttuğunu sikiyor. Hitler durumu açıklamaktan korkuyor halka halkıyla. Zor tabi sizi siken var ya siken onu ben saldım demek. Derken 2 inci Dünya Savaşı sona eriyor. Hitler intihar ediyor malum. Yıllar sonra Hitler’in günlükleri ortaya çıktığnda insanlar acı gerçekle yüzleşiyorlar. Hitler soğuk bir kış sabahı kaleme aldığı günlüğünde şöyle diyor :

Bana kalbin kadar temiz bir sayfa ayırdığın için teşekkür ederim. Bugün çok kötü birşey oldu. Üstün ırk diye piyasaya saldığımız adamlar sokakta gezerken. Ben daha üstünü için şantiyedeydim. Dilim damağım kurudu. Bir çay koydum kendime. Dedim downloadu başlatayım o arada çayı içerim. Tam bu düşüncelerle makinanın düğmesine basarken çay devrildi. Kıvılcımlar çıkmaya başladı makinadan zaten sonrasını hatırlamıyorum. Uyadığımda çoktan gitmişti. Sonra kontrolden çıktı. Bu çok tehlikeli bir ırk. Genel özelliği hepsinin sarı kafa ve renkli gözlü olmasıdır. Ancak bunlar büyüdükçe saçları sarıdan siyaha doğru değişmeye başlar. Gözleri ise baktığı yerin rengini alır. Çok tehlikelidirler. Über bakışlıdırlar. Zekilerdir ama çalışmazlar ; ama çalışırsa yaparlar. Eski silah arkadaşımın vasiyetidir. Bu üstün ırka ” Türk Ergeni ” denmesini istiyorum. Sözlerimi burada noktalarken Milliyetçi Hareket Partisi’nin 40ıncı yıldönümü kutluyorum.

İşte böyle. Tüyleriniz diken diken oldu değil mi?

1 Bence...:

Hazel dedi ki...

aklıma gelmedi değil lan.

Yorum Gönder