5 Aralık 2010 Pazar

Aşk Benim İçin Random Bir Gülüşün Başlangıcından İbaret : aşksdfgl

Sevgili hanımlar, bir romantikprens52, bir asirüzgar43 olamadığım çok üzgünüm. Hani ben de isterim aşk bir köprü geçmesini bilmeli tarzında tweetler yazayım, blogumun sayfalarını süsleyeyim olmuyor. Benim çok ilginç önceliklerim var mesela aşka gelene kadar. Uyku var ne bileyim yemek var. Kadına olan aşktan bahsediyorum. Rererö her şeye aşık olabilir insan geyiğini duymak için mevsim çok geç. Kış geldi. 
Mesela benim terkedildiğim bir ilişkimin sebebi UYKU idi. He lan uyku yani. Uyuyor diye insan terkedilir mi? Edildi. Lisedeydim o zamanlar. Çılgın, deli fişek. Sabahlara kadar en lüzumsuz sitelere takıldıktan sonra 7’de 8’de uyumalar. Akşam 5’te altıda kalkmalar; değişik günler falan. Zart bir telefon saat 4. 4 dediğim 16. Emre hadi bilmem nereye gel. E uyuyoruz amınakoyayım. Nasıl geleyim? Ben gelecek olursam sana haber veririm dedim. Yok illa gel. E uyuyoruz amınakoyayım demeye kalmadı. Peki Emre dedi karşı taraf. Zaten ne zaman biri bana Emre dese işler boka sarıyor. Yolunda gideceği varsa yoldan çıkıyor. Neyse. Bir saat sonra kapı çaldı. Bir baktım kapıda dikiliyor. Apartmanda konuşuyoruz. Alsana eve. Yok kafam gerçekten hiç çalışmıyormuş o zamanlar. Komşular geliyor geçiyor. Bana okul nasıl falan diye soruyorlar. Ciddiyet anasınınamına kamp kurmuş mangal yapıyor. Neyse ben seni terkediyorum dedi ya da ona benzer bir şey söyledi. Yanında da bizim apartmanda benden hoşlandığını zannettiğim ki kesin yani galiba benden hoşlanıyordu bir kız. Bunlar da kanka. Hep derim kanka ayağı göt ayağı. Biz böyle sarmaş dolaş iken öbür kız görüyor falan. Komşu sonuçta. İnsan her şeyden önce komşuluk haklarına saygı gösterecek. Neyse terkedildiğim kısmı zihinlerinizden çıktığına göre devam edebilirim. Ben oturdum arkadaş merdivene. Vay niye öyle de niye böyle de hani Oscarlık rol kesiyorum. Yok beni bırakma da arkadaşım var yanımda; diyorum ya delifişek zamanlarım grubumuz var sağda solda çalıp söylüyoruz. Eve şarkılara bakmaya gelmişti. Hiç uyarmıyor. Abi seviyorsan git konuş falan diyor sene olmuş 2000 küsür. Tekmeyi yemişiz. Teselliye bak. Neyse ben geldim eve tabi moral bozuk. Neye bozuksa artık. Ben bu kız arkadaşımın beni niye terkettiğini hala bilmiyorum açıkcası. O kadar salak bir kız değildi yani sırf 4e kadar uyudum diye terkedecek. Resmen FBI’ın çözülemeyen dosyaları gibi benim zihnimde. Kendisiyle artık konuşmuyoruz. Konuşsak soracağım niye diye gerçi daha önce sordum. Yürümedi falan dedi. Yaş 17 aga yürümez yani. Gönül koşmak istiyor. Yürütmek istersen yürümüyor haliyle. 
Nereye bağlayacağımı ben de henüz tam kestiremedim ki bence bir yere bağlamasam da olur.

-bana bir şey mi dedin aşkım?
-yok aklıma bir şey geldi de ona gülüyorum aşksdfgl

1 Bence...:

yuhulan dedi ki...

Aşkının arasına rakam falan ne bileyim noktalama işaretleri yerleştir. Sonra shifte bas arada sırada, inan renklenecek.

Yorum Gönder